piątek, 30 stycznia 2015

Ulubieńcy stycznia

Witajcie kochani po tak długiej przerwie ale miałam strasznie dużo nauki ale dzisiaj jest już piątek( wkońcu ) więc troche odpoczne. Dzisiaj postanowiłam napisać o moich ulubieńcach stycznia.

Pierwszą rzeczą jest różowy zestaw C-Thru Blooming Sense. Jestem bardzo z niego zadowolona więc mogę wam go chętnie polecić. Pewnie zastanwiacie się jaki ma zapach. Otwiera go owocowa nuta głowy składająca się z dzikiej truskawki, gruszki i ananasa. Akord serca to idealna kombinacja kwiatu pomarańczy, herbaty i wiciokrzewu. Całość dopełnia baza złożona z drzewa sandałowego, piżma i wanilii.

Noi kolejną rzeczą jest czekolada firmy milka o smaku ciasteczek oreo. Jest tak pyszna, że mogę ją zjeść całą na raz.

Moim kolejnym ulubieńcem jest mój niedawno zakupiony zegarek. Na razie jestem bardzo z niego zadowolna. Kupiłam go, ponieważ był inny niż wszystkie które oglądałam. Jest ozdobiony delikatnymi cyrkoniami a bransoleta jest delikatnie pleciona. 

Ostatnią rzeczą jest bluza z napisem BDNK w kolorach reggae z seri Kamila Bednarka. Ta bluza tak strasznie mi się podoba ale niestety jej nie mam i co jest najgorsze, że są tylko męskie ale to już nie ma  takiego dużego znaczenia. 

Na dzisiaj to koniec i widzimy się już wkrótce. Bo mam już pomysł na kolejny wpis i mam nadzieje, że wam się spodoba. 

1 komentarz:

  1. Super post naprawdę rób taki co miesiąc i dodała bym jeszcze Ciekawostkę jakiś suchar coś w tym stylu.
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://moustachefashionmusicnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń