sobota, 31 stycznia 2015

Tygodnik

Mam nadzieję, że podobał wam się poprzedni wpis na blogu. Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie poprzednie. Mam nadzieję, że spodoba wam się taki styl wpisu. 

Film Tygodnia

Filmem tygodnia zostaje "Szkoła Uczuć". Jest to prześliczny film o niespodziewanej miłości. W niektórych fragmentach filmu można się po prostu rozpłakać. Nie będę wam opowiadać szczegółów dlatego zachęcam do obejrzenia jeśli ktoś lubi filmy takiego typu. 

Jedzenie Tygodnia

Jedzeniem tygodnia a właściwie napojem tygodnia zostaje latte macchiato. Napój mleczny powstały przez powolnedolanie kawy espresso do gorącego mleka, pokrytego warstwą mlecznej piany.  Przy prawidłowym przygotowaniu otrzymuje się trzy warstwy: na dole mleko, pośrodku espresso, na górze piana. Ja uwielbiam latte nie wiem jak wy.

Piosenka tygodnia

A piosenką tygodnia zostaje piosenka "Blank Space" Taylor Swift. Jest to piosenka która niedawno wpadła mi w ucho. 

Ulubieniec Tygodnia 

Ulubieńcem tygodnia zostają białe trampki Converse. Myślę, że warto zainwestować w te buty, sama mam je i wiem, że warto je kupić. Nie należą do tanich trampek ale uwielbiam je. 


Mam nadzieję, że spodobał wam się wpis w takim stylu. Piszcie w komentarzach co sądzicie o takim rodzaju wpisie. Jeśli chcecie możecie w komentarzach zostawiać linki do swoich blogów to chętnie poczytam. 


1 komentarz:

  1. Super post :)
    Zapraszam do mnie -> http://moustachefashionmusicnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń