niedziela, 3 maja 2015

Wieś czy misto

Hej Wszystkim!
Przepraszam, że dopiero teraz do Was pisze ale miałam mase nauki a teraz majówka to tak się rozleniwiłam to prawie nic nie robiłam tylko całe dnie oglądałam filmy. Byłam chyba zmęczona przez te ciągłe uczenie się na kartkówki i sprawdziany ale teraz mam nadzieję, że będzie mniej nauki. Może teraz przejde do dzisiejszego tematu posta. 
Czym ludzie mieszkajacy na wsi różnią się od ludzi mieszkajacych w mieście? - Niczym się nie różnią. Dlaczego ludzie ze wsi są wyśmiewani od wieśniaków itp? Ja sama mieszkam na wsi i dobrze mi z tym chociaż lubię duże miasta. Może nie każdy chce mieszkać w mieście może woli cisze i spokój. Miejsce zamieszkania nie swiadczy o Tobie jaki jesteś. Nie trzeba mieszkać w dużym mieście, aby być fajnym itp. Takie przypadki wyzwisk można spodkać między młodą młodzieżą. Niby miasto jest fajne bo jest mnóstwo sklepów co ja uwielbiam, najróżniejsza rozrywka. We wsi niby tego nie ma ale rozrywką nie musi być tylko wyjście do kina czy tylko taka rozrywka istnieje ? I wieś i miasto ma jakieś swoje plusy i minusy. Nie oceniajmy ludzi po miejscu zamieszkania bo nikt w taki sposób nie jest gorszy. 




Jak Wam mineła majówka? Mam nadzieję, że teraz będę pisać regularnie. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz