piątek, 13 lutego 2015

Youtuberzy




  Witajcie Kochani ja wreście doczekałam się wyczekiwanych ferii. Będę miała więcej czasu na bloga i raczej będzie wtedy więcej postów. Zacznie się moje leniuchownie, jeszcze nie mam zaplanowanego swojego czasu wolnego. Wszystko okaże się w swoim czasie. No więc dzisiaj post będzie dotyczył naszych polskich YOTUBEERÓW.

Jako pierwsza na liście jest BANSHEE.  Banshee, czyli Zuzanna Borucka. Jedna z najpopularniejszych polskich vlogerek i ulubienicy dziewczynek z podstawówki i gimnazjum. Banshee nagrywa typowe vlogi, na których opowiada co ją denerwuje i jak spędziła dzień. W odcinkach swojego programu ma stały cykl, gdzie wybiera np. "film tygodnia" i "jedzenie tygodnia". Sama lubię oglądać jej filmiki.

Drugą osobą na mojej liście jest reZigiusz inaczej Rezi.
reZigiusz to jeden z najpopularniejszych YouTuberów w Polsce. Rozpoczął swoją działalność na YouTube w 2010 roku na koncie reZiGaming, reZiPlayGames, reZiPlayGamesAgain, a teraz ReZigiusz. Na chwilę obecną osiągnął milion widzów. Jest jako 3 w rankingu polskich YouTuberów. 

Na dzisiaj to koniec mam nadzieję ,że post się podoba. Już nie długo kolejny post. 

2 komentarze:

  1. Banshee <3 i Rezi :)

    Mam małą uwagę dodawaj większe obrazki.
    Ale tak to super. :*
    Zapraszam do mnie -> http://moustachefashionmusicnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Banshee i Rezi najlepsi :D <3
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń