niedziela, 22 marca 2015

Mała zmiana

Cześć Wszystkim! 
Wkońcu zawitała wiosna z czego bardzo się cieszę. Ale niestety weekend się kończy i zaczyna się kolejny pracowity tydzień. W którymś tygodniu przyszedł czas na małe zmiany w moim pokoju i w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam jak pokój wyglądał przed malowaniem i po malowaniu. Niby to tylko malowanie ale jakaś już zmiana. Miałam Wam w inny sposób zaprezentować pokój a mianowicie w formie filmiku ale po nagraniu i wrzuceniu go na laptopa okazało się, że jest słaba jakość więc zrobiłam zdjęcia.
 

Przed: 

Wcześniej panowała u mnie zieleń z odcieniem żółtego. Tak dokładnie ten zielony nazywał się ''zielone wzgórze'' a ten niby taki zółty ''eukaliptus''. 

Po:

Teraz panuje u mnie ciemny brąz i beż. Nazwy farb to: brąz ''czekofashion'', beż ''harmonia''. Nie zwracajcie na zdjęcia które są na drzwiach bo tam są bardzo stare zdjęcia moich wspomnień. Mi się podoba nowa zmiana a Wam?











3 komentarze:

  1. Świetna metamorfoza pokoju! Roznież mam w planach u siebie trochę pozmieniać :)
    Zapraszam do siebie. Byłoby mi bardzo miło jakbyś w wolnej chwili zajrzała. :)
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post tak masz rację to tylko kolor a ile już zmienił. Mi się bardzo podoba twój nowy kolor w pokoju i ten kwiat nad łóżkiem :*

    Zapraszam do mnie -> http://moustachefashionmusicnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń