wtorek, 10 marca 2015

Witajcie Kochani!
Po dłuższym weekendzie czas wracać do szkoły. Odpoczęłam trochę od szkoły przez te cztery dni, ponieważ miałam rekolekcje i cała szkoła w tych dniach miała wolne. Mam wiele pomysłów na kolejne posty, niektóre będą później, ponieważ nie mam osoby, która mogłaby zrobić mi kilka zdjęć, kuzynka do mnie rzadko przyjeżdża a właśnie z nią czuje się najlepiej kiedy robi mi zdjęcia. Już się nie mogę doczekać wiosennych sesji zwłaszcza, że zawitała do nas taka piękna pogoda. W wolnym czasie spróbuje gdzieś wyjść i pocykać zdjęcia przyrodzie. Piście w komentarzach jak mija Wam ten tydzień i czy wybieracie się na jakieś sesje. Na razie! : )


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale przez przypadek usunelam twoj komentarz

      Usuń