czwartek, 26 lutego 2015

Muzyka

Cześć Wszystkim!
Przed chwilą wpadłam na pomysł, że napisze posta o muzyce. Jest to tak cudowna rzecz bez której nie mogłabym życ. Kiedy zakładam słuchawki na uszy i słysze te wszystkie dźwięki odizolowuje się od wszystkiego, zapominam o złych rzeczach, które mnie spotkały. Mój gust nie jest określony, lubię najróżniejsze gatunki muzyki. Ostatnio zakochałam się w muzyce Sama Smitha. Przesłuchałam chyba wszystkie jego kawałki. Jego głos mnie uspokaja a zarówno wzrusza, kiedy slysze ten głos  mam ciarki na rękach. Śpiewa z tak wielką czułością, że można się zakochać, ja już to zrobiłam. :)  Najbardziej chyba wpadła mi w ucho piosenka "Lay Me Down" ale także mnie wzrusza. Tekst piosenki jest cudowny. Tu macie pierwszą wzrotkę i teledysk piosenki.  

Tak, wierzę
że pewnego dnia będę tam, gdzie byłem
Właśnie tam, tuż obok Ciebie
I jest ciężko, dni wydają się takie ciemne
 Księżyc, gwiazdy, są niczym bez Ciebie. 

Mogłabym tak bez końca pisać o jego muzyce i o nim. Zchęcam wszystkich do słuchania. 

Mam nadzieję, że się podobał post. Pa Wszystkim!




2 komentarze: