wtorek, 24 lutego 2015

15 Urodziny

Dzisiaj obchodzę 15 urodziny dlatego z tej okazjj chciałabym napisać Wam jak je spędziłam i jakie upominki dostałam od bliskich. Urodziny obchodzę dzisiaj ale z tego powodu, że jest to wtorek i większość rodziny pracuje, zprosiłam ich w niedziele na słodki poczęstunek. 
Kilka zdjęć z urodzinowej sesji:

Mam nadzieję, że się podobają. Specjalnie dla was zrobiłam zdjęcia upominkom, rzadko dostaje prezenty zazwyczaj dostaje pieniądze, abym sama zadecydowała na co przeznacze pieniądze w tym roku też tak było. 
Komin

Koszulka

Dezodorant

Bambonierka

Kwiatek 

To właśnie były moje upominki, które dostałam. Szkoda, że goście już byli a dzisiaj będzie dzień jak codzień. Ale cieszę się, że pamiętali o mnie, dziękuję im za tą miłą atmosfere. Pa kochani!











3 komentarze:

  1. Śliczna spódnica;) spóźnione wszystkiego najlepszego;)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń