niedziela, 15 lutego 2015

W kółko to samo

Zastanawialiście się kiedyś nad swoim życiem? Ja tak. Uświadomiłam sobię, że moje życie to monotonia. Każdy dzień, zaczyna się tak samo i kończy jak poprzedni. Od poniedziałku do piątku wstawać wcześnie o tej samej godzinie, umyć się i zrobić sobie makijaż, uczesać włosy i wyjść z domu do szkoły. Każda godzina lekcyjna stawała się coraz dłuższa. Każdy marzy aby te lekcje jak najszybciej zleciały i wrócić do domu na ciepły obiad. Ale przychodzi taki czas aby przysiąść do biurka, lekcji i nauki. Kiedy już jesteśmy nauczeni na kolejny dzień w szkole nadchodzi już wieczór i kolejna noc i dzień. Zawsze braknie mi tego czasu. W mojej miejscowości nie ma miejsc rozrywki żeby odskoczyć od szkoły i nauki aby spotkać się ze znajomymi. Na pewno to się zmieni kiedy będę starsza. Wiadomo wtedy rodzice pozwolą na więcej rzeczy. Nie chce, żeby każdy mój dzień był taki sam. Chce wyszaleć się póki można. Chce, żebym dobrze wspominała swoje życie. 
Tu macie kilka zdjęć. Do nastepnego posta! Kasia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz